dijous, 24 de novembre de 2011

Eixamplant fronteres


Després d'haver estat un any col·laborant al bloc L'eixam esportiu, en la secció Des del meu sofà, se m'ha brindat la possibilitat de col·laborar més enllà de Bereshit. La casualitat ha volgut que ahir dimecres 23 i avui dijous 24 de novembre fos l'estrena en tres blocs diferents: Galeria d'imatges i Galeria d'imatges X, amb els companys Galderich, Leblansky, Hernando i Mironet du Bois; i a My Columnist, una web d'opinió i actualitat política, social i cultural. Us deixo els enllaços cap els tres apunts:


Galeria d'imatges: Museo Roca



Galeria d'imatges X: Erotisme et pronographie dans la bande dessinée



My Columnist: Claude Cahun i les dones en el surrealisme


5 comentaris :

  1. La deu portar "d'amagatotis" la X. Ahir al vespre vaig passar per tots aquests blocs. Molt interessants, Enric. Fixa't que fins i tot em van suggerir la meva darrera entrada.
    Endavant!

    ResponElimina
  2. Miraculosa, gràcies per ser tan viatgera pels meus blocs. Sí que he vist el teu apunt. Magnífic!

    ResponElimina
  3. Ara aniré a donar-hi un tomb; Se t'ha girat feina, eh? :-)

    Felicitats Enric!
    Petonets

    ResponElimina