Bereshit: la reconstrucció de Barcelona i altres mons
Enric H. March
Avís: A causa d'haver estat bloquejat el compte principal de Bereshit, han desaparegut les imatges dels articles d'aquest blog. Lamentem les molèsties causades per aquest fet, del qual no hem rebut cap explicació per part de Blogger. Anirem reposant el material gràfic en la mesura del possible.

dimecres, 7 de març del 2012

El meu primer carnet d'identitat



No està clar que tinguem un futur, però tots tenim un passat. Aquest va ser el meu primer carnet d'identitat; abans no vaig tenir cap altre document personal que m'identifiqués. Fixeu-vos que figura la meva identitat secreta: Enrique; i la meva adreça autèntica (no és broma): Sin Nombre. El meu futur prometia.

 Marvel Family

14 comentaris :

  1. Una mica més i et serveix de carnet d'espia :)

    ResponElimina
  2. Clidice, doncs gairebé. Poca gent sabia que existia el carrer Sense Nom, i menys encara on coi estava. Tenia gairebé garantit l'anonimat.

    ResponElimina
  3. També tens desenvolupat el síndrome de Diògenes, ha,ha. Jo els que guarde amb afecte són els de soci de la biblioteca i el del C.E.Castelló quan era xiquet, que diem per La Plana.
    Salutacions !

    ResponElimina
  4. no val, no hi ha foto que identifiqui a l'Enrique sin Nombre.

    ResponElimina
  5. Que fuerte! No sabía que ya dieran carnets de ese tipo. Ya me hubiera gustado uno a mi.

    ResponElimina
  6. carai, un carnet de vertice, quina enveja! Ara estan al carrer Calàbria
    i això del carrer sin nombres es de debó o una argucia perquè no sapiguem on vivies?

    ResponElimina
  7. huangho, casa meva és una barreja d'antiquari i drapaire. Ho guardo quasi tot.

    ResponElimina
  8. kalamar, no hi ha foto perquè no es pugui identificar la personalitat real del superheroi :D

    ResponElimina
  9. Lorenzo, no veas tu la ilusión que me hizo a mi! Tener un carnet de friqui!

    ResponElimina
  10. Aris, és el carnet original. I certament, el carrer on jo vivia aleshores es deia Sin Nombre. Era un carrer nou i mentre no li van posar el definitiu (el que du ara), se'ls va acudir aquesta extravagància.

    ResponElimina
  11. Ostres, què fort! I això del carrer Sense nom és genial! Em recorda el monument al Déu desconegut que hi havia a la Roma imperial...

    ResponElimina
  12. Galderich, és genial, sí, però no saps la de problemes que vaig tenir en el seu moment quan havia de donar la meva adreça: la gent es pensava que me'n fotia!

    ResponElimina
  13. the big bang theory S01E08
    Sheldon: Damn you, Walletnook.com!

    Leonard: Problem?

    Sheldon: The online description was completely misleading. They said eight slots plus removable ID. To any rational person that would mean room for nine cards but they don't tell you the removable ID takes up one slot. It's a nightmare.

    Leonard: Okay-now, do you really need the honorary Justice League of America membership card?

    Sheldon: It's been in every wallet I've owned since I was five.

    Leonard: Why?

    Sheldon: It says keep this on your person at all times. It's right here under Batman's signature.

    xD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great! I remember this episode of The Big Band Theory.
      My case is probably a problem of dual personalities. A part of me still is that adolescent. Can have two lives, why have only one?

      Thanks for the comment, Sisco!

      (Excuse me for my bad English)

      Elimina